längtar mig bort

Efter ha läst Emmies blogg precis om att även hon snart ska dra iväg till USA som au pair blir man ju inte alls mindre lockad.. inte just åka som au pair för det skulle jag nog aldrig klara av men att bara åka iväg..

Men om 1 år så, då har jag samlat ihop mina 90 p på högskolan o är fri för att åka o plugga en termin i stort sett vart jag vill! Om jag ska göra det? JA.. har inte funnits många andra tankar i mitt huvud det senaste.. så det är verkligen inte helt omöjligt att jag befinner mig på andra sidan jorden om drygt ett år..

För övrigt har jag ingen ork eller kraft o göra något. Gustav ringde innan o försökte få med mig till bongo en sväng, men jag bangar det också.. jag har läst 5 sidor, sen la jag ner boken.. detta är inte alls kul!

Gud, jag behöver styrka!!


Kommentarer
Postat av: jey

5 sidor är så mkt bättre än inga sidor alls :)

2009-11-18 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0