farsdag + ensam mamma

Har precis varit o kramat om mina fina vänner My o Julia som snart lämnar jönnet för 6 månader i Austrailen, hur avundsjuk är man inte!!! men som tur är får jag krama om dom ordentligt igen på tis :D


Bild:Amanda, my & julia hemma hos mig på studenten 09

Nu har vi lite farsdag middag här hemma, släkten är ju härlig alltså! Meeeeen jag måste åka o städa för har inte hunnit det idag o det suger ap mycket :(:( tänkte smita iväg nu så man hinner hem till ensam mamma söker finalen!!! Vem tror ni mammorna väljer?

Imorgon är det skola, 10:00 sen drar det igång med drama o föreläsning 13-16:30 hem o sen är det cellgrupp hos Annie :) Blir en bra dag!

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0