"dumpa honom"

Efter min promenad runt sjön med gött snack med R blev det myskväll hemma hos mig med Johanna och Karro. Först blev det massa prat sen såg vi "dumpa honom" den passade att se just nu o den var så sjuuukt bra verkligen!

Jag hoppade fram o tbx mellan johanna o karros famn typ, gjorde min "aaahhhhw, naaaaaaww. ihhhhhhhhh" ljud i mellan åt samt en enstaka tår medans J o K inte rörde en min.. WHAT? haha.. okej, jag är verkligen en sån äkta tjej!

Och sen tror jag att jag blev kär också...


Bradly Cooper.. HALLÅ?! jag vill såååå ha honom, fråga bara johanna o karro hur galen jag var hahaha.. Jag hade aldrig tackat nej, men vem hade ? någon kanske haha.. ÅHHH! craaaaazy
(Bild:google.se)

Aja, nu vet ni hur min kväll sett ut i alla fall. Dags att börja tänka på refrängen som sagt!

Nightie

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är ledsen emelie. Men jag har redan gift mig med honom. Iofs har han inte godkänt det än......... haha! :P Han är ju döds snygg!

2009-11-05 @ 17:45:56
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0