dagboken

Jag är mållös!

Hanna o Klara hade verkligen rätt, filmen var underbar!

Och.. den reslulterade i tårar.. eller rättare sagt STOR BÖL! Filmen var helt perfekt rakt igenom o den förmedlade både glädje, ilska, sorg o lycka.. har ni inte sett den? SE DEN IDAG.. jag kan inte släppa den, mycket möjligt att jag ser den senare ikväll igen..

(Bilder lånade från google)


här grät jag nog som mest, det var såååå fint!!!

Och sen har jag fattat den som att Ryan o Rachel är tillsammans in the real world? Isf är filmen ännu mer perfekt :D

.. fast lite synd eftersom han är så sjukt snygg!



Hon är också sjukt snygg för den delen..


Perfect match helt enkelt!


Jag får drömma vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0