smile like you mean it

fick sluta 16 idag, det tackar man för! nu tar jag det bara lungt, välbehövligt efter all stress jag levt under den senaste veckan. Blir cell hemma hos Lisa idag istället, det är sjukt kallt ute tycker jag och det känns som regnet hänger i luften.

för övrigt är det mycket the killers och fortfarande kings of leon som spelas ur mina högtalare, skön musik! Men ska fortsätta att göra ingenting nu och vara avundsjuk på tillan som ska åka till götet och lyssna på BEYONCE ikväll.. hur avundsjuk blir man inte ? och bara sådär med, aja det unnar jag dig ;)



Kommentarer
Postat av: Ottilia

tack ;D

2009-05-12 @ 15:20:46
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Claaire

Du är så vacker Emelie.

2009-05-12 @ 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0