alla lediga utom jag?

Hade en trevlig kväll hemma hos Hanna igår, grillning, stadsparken, fruktsallad och massa annat gott :)
Sen hämtade jag min syster och hennes kompisar igår vid tolv tiden och jag säger bara, galet mycket fylla var det,
små tjejer som sprang runt på vätterstranden i hotpants och var skit fulla, tragiskt!


snygg bild på jonna, carpvik, jacob och klara glada för att få
komma till stadsparken!


Idag börjar första dagen på min praktik (skulle egentligen börjat i måndags) haha. Men det ska bli kul!
Och sen ska jag träna i eftermiddag med hade jag tänkt. Inför kvällen har jag inga plans, känns skönt faktiskt. Får se vad som händer!

Nu ska jag slänga på mig nåt ur garderoben eller ur nån utav mina klädhögar som jag bildat runt mig.
Ha en fantastiskt bra dag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0