full rulle

Första dagen på praktiken, helt okej! Är nämligen hos min gudmor som precis bytt karriär helt och köpt en väskbutik så varit en hel del att pyssla med minst sagt, men har 3 veckor till och hjälpa henne med det.

Blev en promenix runt munkis med natti precis, får se vad jönköpingsborna har för rykte att sprida nu, att jag och natti hånglade kanske? haha. Det är visst väldigt kul att börja sprida falska rykten om mig när jag tar mina rundor där.

Ikväll ska jag hänga med natti, blir troligtvis slapp framför tv:n, välbehövligt!
Föresten har jag börjat lyssna jätte mycket på Kings Of Leon, riktigt bra, rekommenderar jag!


Gojjan och jag, älskar bilden!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

du kommenterar jag, och 1 ja vårt struuul var fiiint 2, bilden herregud.. kommer knappt i håg att vi har varit brunetter! 3 god natt gojjiiiiiis tack för ikväll <3

2009-05-01 @ 23:03:00
Postat av: Anna Höglin

kings of leon ;) mums! hihi. tagga klassresan nu!!! :D haha. <3

2009-05-02 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0