vilken dag!

har varit i stort sätt en heldag med klassen, det gillar vi! Dagen började med lakanmålning och låtbestämning till utspringet.. gick fantastiskt bra! Sen ikväll blev det Piren med klassen, otroligt gott & mysigt. Sen hamnade vi på Johans för en fika & efter det var det party i bilen med dicken, hunden, martin & johan.. ni är toppen!! (bilder från dagen kommer nog imorgon)

sitter här lite halv-seg nu, ska tvätta mig, borsta gaddarna och sen blir det sängen. Himla skönt!

..det är inte långt kvar nu, jag får ont i magen samtidigt som det flyger runt 100 miljoner lycko-fjärilar på samma gång, helr crazy!!

Onsdag: avlutning med Expon, knytkalas i klassrummet, nån march jag inte riktigt förstått men något vi på PB ska göra iaf. Hitta på något kul med klassen, köpa trosor till studenten, haha (kanske ni inte vill veta) sola och utgång!!
Torsdag: jonna fyller 19! (jag glömmer dig inte iaf) klä flaket och fixa det sista inför morgondagen
Fredag: The Big Day, helt galet!!!!!!

nu ska jag göra mig redo för sängen. Sov skönt mina änglar v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0