trött

har precis vräkt i mig en stor skål med jordgubbar, vaniljglass & chokladsås jag kände mig faktiskt väääldigt värd det (fastän jag borde gå till friskis så fort jag hinner..) kom precis hem från jobbet!

blir ställa klockan hyfsta tidigt imorgon också, så man hinner steka lite. Familjen åker till Smögen imorgon också så blir FF här, kryckan har lovat att hålla mig sällskap och göra mina nätter smärtfria. Vi lär vara som 2 yra höns här hemma på kvällarna, båda två rädda för allt som rör sig haha..

händer inte för mycket i mitt liv nu.. saknar mitt hjärta ikväll very much, hade inte varit fel att hoppa ner i sängen & kramas lite nu..

undra vad den här bloggen går ut på egentligen haha, jag har ju så tråkigt liv. Det borde hända något kul!


nu ska jag hoppa till sängs, ny dag imorgon väntar. Kramis på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0