sol och jobba..

ställde kl på 09:00 idag för jag skulle hinna njuta lite av dagen innan jag ska jobba. Börjar 13 idag och slutar 22:30, det är inte kul!! men det blir ju money, man får tänka så får att överleva arbetsdagarna.

& det ska ju visst vara sånt toppen väder/värmebölja i Sverige den här veckan just också då ja ska jobba mån-tors samma sura tid.. men är ledig fredag & hela helgen, snälla sol stanna då:D:D

nu ska jag ut känna på vädret & njuta en stund med en kopp te! Om vi inte hörs innan jobbet ska jag försöka hinna skriva när jag kommer hem hur min dag varit.. ska nämligen jobba på ett ställe jag aldrig jobbat innan, ja herregud hur ska det gå :P (Hoppas du läser kryckan)

..men ha en fantastiskt bra dag & ni som är lediga.. tveka inte.. UT I SOLEN MED ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0