love someone very deeply

har varit med den bästa en stund nu, jag blev helt senimental nu när han åkte. Jag är verkligen så lyckligt lottad. Har ett varmt & fyllt hjärta med massa människor som jag älskar så sickt mycket! Jag är tacksam och väldigt, väldigt lycklig.

ska inte göra nånting nu, invänta So you think you can dance som börjar 21:55, skulle kunna kika på real housewifes of New York som är innan också, haha.. bra underhållning på tv ikväll!

kan ju alltid hoppas & be för att vädret ser bättre ut imorgon men av det jag hört ser det inte lovande ut :(


hörs vi inte mer denna dag så hörs vi imorgon, take care!

I thank you very much for all..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0