längtar mig bort..

jag blev så sjukt sugen på att sticka någonstans nu! Där det är varmt, där man kan ligga på stranden hela dagarna & bara njuta av livet. Imorgon åker mitt hjärta till Grekland i 1 vecka, jag är galet avundsjuk men neej, jag ska vara hemma & jobba jobba jobba...:):) kul jul.

Men det bästaste av allt är jag & min bästis ska åka någonstans i sommar, ser fram emot det sjuuuukot mycket.



Paris 2006 med mina favvosar :)


Lanzarote 2006. Syster & Mats


Ayia Napa 2008, livets resa!


Mallorca 2008, Överraskningsresa


Gran Canaria 2009

ska bli spännande att se vad årets resa blir! jag är gaaalet taggad iaf :) & får jag bestämma blir det resa i vinter igen :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0