:)

hade hoppats att jag inte skulle jobba idag & trodde nästan att jag skulle slippa men vid 09 ringde dom & då var det bara att sätta sig i bilen & åka.. jobbade inte så länge men lite money blir det ju :):)

blir inte jobb förens nästa vecka nu (om man räkar bort mitt lilla städjobb på söndag) haha. Då blir det iaf jobb mån-tors 13:00-22.30, inga roliga tider men goa pengar iaf! Så just nu har jag 3 olika "ströjobb" ganska kul för det är 3 helt olika arbetsuppgifter så de blir lite variation iaf :)

har ganska tråkigt nu, men ska iaf snart ner till stan & träna lite & ikväll ska jag leka med min sweetie som är den bästa jag vet :):)


Kommentarer
Postat av: cl

Emelie vart håller du hus? Jag börjar sakna dig ju. Har ju inte ens träffat dig o sagt grattis än! hallå?!! när ska vi ses?

2009-06-19 @ 13:10:52
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0