BAD BAD BAD

så dålig har jag varit på att uppdatera så nu har jag väl troligtvis inga läsare alls! Balen var i alla fall bra, hade en riktigt trevlig kväll med sjukt bra klasskompisar.. har tyvärr inga bilder ännu för min dator har pajjat, arrrgggh, men det kommer!!

idag blev det shopping och lunch på jensens med mormor och syster. Ett par skor, en kofta och en långklänning fick följa med hem. Långklänning is the shit i sommar, man måste bara ha en, slappt och skönt!

sitter i sängen med lappisen i knät och har det tråkigt! saknar min älskling som inte kommer hem förens på söndag, att man kan sakna någon så..

föresten var jag på bio igår med carro, emma, madde och linda. Blev änglar & demoner som jag rekommenderar er alla starkt, sjukt bra film över förväntan.. ta med er käraste och se den i helgen om ni inte har något för er!

å vad jag tjötar, skönt och prata av sig lite ;) mitt bloggande ska bli bättre nu, prooomise för det är ju så ofantligt kul att läsa om lilla jag. besök min brud klaras blogg också som hon precis skaffat!

puss!


Kommentarer
Postat av: claarie

Åh! fint att du börjar blogga igen. o framförallt att du gör lite reklam för min blogg :) love u

2009-06-04 @ 22:13:25
URL: http://claarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Heej gumman :)

2009-06-05 @ 13:34:17
URL: http://byannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0