söndag

Ställde klockan på 11 idag för att traska runt munken med gojjan, älskar morgonpromenader! Sen efter det har jag städat, ätit och lite så, sen hamnade jag här konstigt nog.

Inte mycket planer för den här dagen heller, förutom att jag ska träna sen vid 18:00 i alla fall.. skönt ska det bli :) eller i alla fall efteråt haha.. kom på nyss att mitt friskis kort snart går ut nu i augusti :( huhu, men det blir till att inverstera sig ett nytt! Eller önska sig i födelsedagspresent!

fyller den 13 augusti och jag har redan kommit på lite grejer jag önskar mig, minns inte när jag verkligen önskade mig något förutom money..



listan kanske fylls på ;) men det är ju ganska bra grejer att önska sig i alla fall! Nu ska jag dega framför tv:n tills jag ska åka och träna! Hörs ikväll :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0