resefeber

kan man lungt säga att jag har nu.. jag är alltid så sjukt nervös innan jag ska flyga. Är ju inget fan av att transporteras via stora flygplan, men vad ska man göra ? Känner hur det bara drar ihop sig i magen av bara tanken :( det är jobbitgt faktiskt. Men min älskade bästis carro har lovat att hålla mig i handen när vi lyfter tills lampan på säkerhetsbälterna slocknar då jag brukar känna mig ganska säker igen ;) låter lite mesigt kanske, men sån är jag!

Ligger kläder och grejer över hela rummet nu, jag gör alltid tusen andra saker samtidigt som jag packar så tar lite tid!

Här får ni bilder från min dag också föresten som jag glömde i förra inlägget


klara


ottilia


matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0