regn

Varför måste det regna så mycket just nu när jag ska gå ut och gå ?! jag kan ju inte ta med paraplyet , då blir det ju ingen powerwalk!  Får väl vänta lite och avvakta annars trotsar jag vädret..finns bara dåliga kläder säger dom.

Om exakt 1 vecka sitter jag & carro på planet påväg till sol/värme. Ni förstår nog inte hur skönt det ska bli att komma ifrån detta trista väder.Bryta från vardagen och göra saker man inte gör allt för ofta annars, befrielse!

Dagens planer annars:
*Sola, finns inget bättre än att sola när det öser ner och är dåligt väder ute..
*Göra födelsedagskort till Natti
*Powerwalk runt munken med klara när hon slutat




hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0