Nathalie 19 år

Igår var det födelsedags fest för Nathalie. Hade så sjukt kul, det var längesen jag hade så kul.. verkligen lyckat! Tänkte bjuda på lite bilder från kvällen (ja, det var livat igår, det är livet!) haha. Varsegoda!


födelsedags barnet


Amanda, jonna och gojjan


Matilda, jonna, amanda, natti


Efterrätt på ingång


Bananas, någon?


Öppna presenter, jag och carro gav henne en snygg kofta från Gina :)


Den här leken gick inte bra för mig..


Malin sötnos!


Frida, nina och nattan


Pyramiden spelades några gånger


som sagt gick det inte så bra för mig, haha = dricka


snus ?

¨
jag & finaste malin


Matilda och amanda


vad gör gojjan ?


dansa lite



amanda, livsfarlig på studsmattan.. krock :( haha men det gick bra


oj så det kan gå

vi också


Nattan var vimmel fotograf och chaffis :D du är underbar!


helt crazy


wiiiiee


dans i köket med nattis glasögon


amanda och jag



jag & frida


puss!


gruppfoto minus Fanny som inte ville vara med


den här fick jag på henne iaf :D


fina ni är :)


pusss på dig


12 slaget, grattis födelsedags barnet!!!


natti malin nina på g!


haha fina tjejer!


:)



redo för att åka


tjo


bil bilder blev det med såklart


den här får avsluta

sjukt roligt och minnesvärd kväll i alla fall, tackar man för! Och grattis Natti som fyller 19 idag :D

(hoppas bilderna var okej gojjan, jag tog långt ifrån alla men då skulle det bli naken chock och annan chock här på bloggen och det vill jag ju inte, sparar dom för mig själv!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0