hurtig dag

Idag har jag minsann varit hurtig tycker jag! Började dagen med en runda runt munksjön och nu ikväll blev det en pass på friskis, riktigt jobbigt var det! Och nu kom jag precis hem från en powerwalk/spring runda med carro i skogen! Svetten bara dräller ner just nu, det är så det ska vara!

haha, men vi skulle ta en liten genväg i skogen sa vi, & tillslut hamnade vi mitt inne i smeten och det ända vi kunde se var träd ? så vi gick väl därinne i 15 minuter innan vi hittade ut.. haha, det var ganska jobbigt att hoppa & krypa under alla träd och buskar som låg tvärs över varandra.

men nu väntar duschen, sen på med mjukisarna sen vidare till filmstaden för att se the proposal, äta massa godis & mysa med min bästis =)


love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0