förändring

som ni märker håller jag på att göra om lite här på bloggen! Var så himla trött på det gråa så tänkte göra den lite sommarfresch. . men ni får ha lite tålamod för jag är inte så bra på det här :p (jag är inte som mandy) men klara har hjälpt mig lite!

har haft en bra trots min hemska morgon. En kvalitets-dag med klara. Först blev det en runda runt munksjön, efter det solade vi och sen åkte vi till maxi & handlade lite. Åkte hem till mig och lagade god lunch, kycklng, bulgur, kall sås & god sallad med avokado.

Ikväll ska jag inte göra något, sitta här och klura ut hur jag gör bloggen snyggare.. sen köpte jag ansiktsmask på maxi som jag tänkt koppla av med och ett varmt bad på det.

vi hörs senare :D ni får gärna hojta till om ni har några tips eller ideer på hur jag ska ge bloggen ett litet lyft!


Kommentarer
Postat av: Lotta

2009-07-14 @ 21:49:04
Postat av: Lotta

Jag tycker att din blogg är jättefräsch em!:)

2009-07-14 @ 21:52:08
URL: http://charlottaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0