3 dagar kvar :D

Hej sötisar!

Mår ni bra ? Hoppas jag! Jag mår bra, lite trött men bra. Japp! Precis ätit frukost hos familjen S.. mysigt det! Ska snart dra en runda runt munken med cyrr (blev inte det igår p.g.a ösregn + åska) sen måste jag in till stan och a6 för at byta lite grejer och investera nytt haha. det är jag mästare på!

Igår kom "halvisarna" från Frankrike hit, så ikväll ska vi ut till Bankeryd och träffa dom, ska bli kul för händer knappt 1 gång om året.

Hoppas även Klara vill göra något med mig idag, och att hon får en sjukt mycket bättre dag idag! :)

Sen är det bara 3 dagar kvar tills jag och carro sitter på planet till turkarna :D wiiiiie vad kul det ska bli!


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0