today I let myself

Idag, första gången på mycket länge låter jag mig själv vara riktigt ledsen.. jag kan inte förstå att jag varit så dum bara & blind.. så dum & blind..

Men jag måste ändå säga att jag är helt slut i hela kroppen, nästan 4 år där jag gett allt vad kärlek nu kan innebära.. jag tänker, kommer jag någonsin orka ge hela mig till någon igen, det är tveksamt just nu.. men när den rätta väl kommer hoppas jag..

Ni får inte missförstå mig nu, att bli splittrad från en människa jag älskat så mycket man kan älska en annan människa var ändå det bästa som hänt mig, det låter ju jätte knäppt, jag vet.. men samtidigt vet jag att det finns en annan plan för mig och jag är så sjukt glad för det!

För övrigt är jag väldigt lycklig vänner, har aldrig mått så bra som jag mår idag.. men ibland måste man bara låta sig själv vara riktigt ledsen.. och idag låter jag mig vara det..

you were my everything
KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag beundrar dig Emelie. När jag flyttar hem i vår igen så hoppas jag att vi ses någon gång.

2009-12-12 @ 17:56:16
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0