tillies nya lya

Mega-hej säger jag idag!

Sov inte många timmar inatt, upp kl 7 för skola mellan 08:30-11:30.. det var ganska segt!Karro var inte där med Robin va snäll o tog hand om mig :)

Nu sitter jag i tillans nya lägenhet med lite tända ljus. Den är verkligen HUR MYSIG SOM HELST!! verkligen en sån lägenhet jag skulle kunna tänka mig i framtiden :) hihi..


Jahopp. vet inte vad vi ska hitta på nu.. tillan va lite sugen på stan men jag säger njaa.. haha måste spara mina money för imorgon åker jag, johanna , karro o cyrr till ULLARED :D haha.. vi har fått ullared-sjukan av programmet..men det ska bli så mys så :D

haha, nehe.. men vi kanske hörs senare! nu blir det hitta på något sen äta något innan jag ska träna vid 16 o tillan ska till jobbet!

världens sötaste vän


Kommentarer
Postat av: Ottilia

haha, den gamla bilden ;) :D PUSS tack för igår käraste!

2009-12-09 @ 13:21:21
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0