Life is not fair....

Det finns inga ord, livet är så sjukt orättvist..

Min syster ringer hem gråtandes vid sju tiden & berättar att något hemskt har hänt men mer vill hon inte säga..jag slänger mig i bilen med tusen tankar i huvudet.. hon & hennes kompis hade precis varit på konfirmation & hennes kompis pappa skulle hämta dem efteråt, men dök aldrig upp.. några sekunder senare får min systers vän veta att hennes pappa inte finns mer.. det var den värsta bilfärden jag varit med om i hela mitt liv, att se sin syster lida så otroligt mycket.. mina tårar rann som ett vattenfall. .

Ikväll sörjer hela min familj, jag träffade aldrig hennes pappa men min familj gjorde & fick chansen att lära känna delar av familjen.. det är bara tomhet...

..tänker på dig min fina syster & ber för dig och Nillas familj.. jag vet hur det känns när någon man tycker om så sjukt mycket rycks bort från denna värld..

Ilska & sorg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0