I'm freezing my but off!

Hej halloj vänner!

Kom precis in efter varit uppe i Stadsparken och haft utomhuspedagosik i 3 timmar.. mina fötter, dom kändes inte efter ett tag.. det var h e m s k t! & Karro gjorde tre rejäla bällar där uppe också haha.. stackarn! men jag ska inte säga något, efter jag & natti gått runt munken imorse hamnade jag med huvudet före ut ur bilen, hon fick sig ett gott skratt iaf.. haha


Har precis ätit lite & tänkte spola upp ett varmt & skönt bad så man tinar ordentligt.. sen efter det ska jag leka med min skatt, tror det blir film & bara kura ner oss.. mhhh det låter som en bra idé av mig!

Får en ny dator senare idag också, fett bra elr hur? den ska jag vara rädd om :):)

vi hörs, ta hand om er!!


bild på min fina tuva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0