I'm alive

Hej sötisar, vad jag saknar er!!

Men har haft häcken full med annat ;)

Idag har jag haft mensvärk o det är verkligen inte skoj så skippade eftermiddagen i skolan.. o nu har jag lagat lite mat, pluggat o sen hamnade jag här. Precis kollat på unga mödrar o jag är sån lipsill under veckan så det kom minsann några tårar när en av tjejerna som är lika gammal som mig födde sin son:D vilka lycko känslor det måste vara!!!! hihi

Nu ska jag snart hämta mormor som varit i Italien över helgen o prata lite med henne, sen skjuttsa mamma för hon skulle ut o äta med några väninnor o sen ska jag hämta Klara OCH efter det upp till a6 o leta efter något jag kan ha på kroppen på Novas dop på lördag <3

Vi hörs senare ikväll igen tkr jag :D
Hoppas Johanna är nöjd också efter hon fått sin uppdatering här av mig, fick lite klagomål!;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är så nöjd så :)

2009-12-03 @ 21:26:33
URL: http://livetenligtjey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0