HAPPY NEW YEAR

Åh mina kära vänner, idag är det sista dagen på år 2009.. skönt med nytt år ? JA!

jag skulle ju sammafatta mitt år lite... och i och med det får ni en lista!

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Jag tog studenten
2. Höll du några nyårslöften? jag hade nog faktiskt inga.
3. Blev några av dina vänner föräldrar i år? Nix
4. Dog någon nära? Nej, tack Gud för det..
5.Vilka länder besökte du? Spaninen och Turkiet
6. Är det något du saknar år 09 som du vill ha år 10? Jag är ganska nöjd ..
7.Vilket datum kommer du alltid minnas?12/7
8.Var var din största framgång 09? Jag kom in på HLK, klarade alla tentor? haha..bra va!
9. Största misstaget? hum...
10.Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, aj min sten i gallblåsan!
11. Bästa köpet? Hum, have no idea
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv, kurslitteratur!!
13. Gjorde nånting dig riktigt glad? yes!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 09? Sexy bitch helt klart haha & Animal-Miike Snow
15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år?Gladare
16.Vad önskar du att du hade gjort mer? Varit gladare för det jag har & inte saknar..
17. Hur tillbringade du julen? Med släkt/familj
18.Blev du kär i år? nix
19. Favvo program på TV? Gossip!
20. Största musikaliska upptäckten? Royal Republic, om dem räknas? såååå bra
21.Årets bästa film? New Moon
22.  Finns det något som hade gjort ditt år bättre? Det finns det alltid.. men jag är nöjd!
23. Hur skulle du beskriva din stil år 09? hum, blandad som alltid.. mycket lediga kläder, färg, tights!
24. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner, träning..
25. Vilken kändis var du mest sugen på ? CHUCK BASS.. and I'm still..
26. Vem saknade du ? Vickis
27.De bästa nya människorna du träffade ? Karro & Johanna.. tack tjejer, ni är underbara!
28. En värdefull läxa du lärt dig i år? Never trust..
29. Citera en sånntext som beskriver ditt år 2009? " What comes around goes around"






Kommentarer
Postat av: Noa

Vad hände 12/7? Opererades du när du hade problem med stenen? Trevlig lista och blogg!

2010-01-02 @ 17:50:45
Postat av: svar till Noa

jag menade såklart 12/6 (då jag tog studenten) tack ska du ha kul att höra att någon gillar den :)

2010-01-02 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0