godkväll vänner

snart hörrni är det nytt år.. kan ni fatta vad tiden går f o r t ? tycker det är både bra & dåligt...

Idag jobbade jag 7-16, var hur stressigt & tungt som helst idag.. var en zoombie nästan hela dagen! Men vi klarade "deadline" & Adde lovade att bjuda på 1.5 kilo godis på det dyraste stället i stan.. men då var ingen sugen helt plötsligt!! jag var? haha..

Resten av dagen har jag inte gjort ett skit, om man får säga så.. mer än en solning med sis, det är skööönt nu i kylan.. o den bleka kropp jag bär är inge kul.. med lite färg blir det genast roligare!

Imorgon är jag LEDIG och det är NYÅRSAFTON.. how niiice!! Ser fram emot att fira den med mina underbara vänner Cyrr, Karro och Johanna... (till en början iaf) sen får vi se vad det blir.. kör lite spontant i år!

Nu ska jag sy lite i mitt löshår haha, låter det logiskt? inte jätte..

Vi hörs imorgon vänner! En liten sammanfattning av det gångna året kommer också.. snällt va ? haha.. nä nu är jag trött!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0