friday night

lite nytt på bloggen blev det idag, tyckte det behövdes. Egentligen borde man ligga ute i solen, för sen kommer man klaga när den inte är här. Men har ingen lust till det idag. Lite wierd kanske, men så är läget.

Har föresten fastnat lite för våfflat hår, like it very much. Lite nostalgi blir det när man drar fram våffeltången, från si sådär 4an till 6an.. då våfflade jag jämt mitt hår! Kanske lite barnsligt tycker säkert många att göra det nu, men vem bryr sig ;) inte jag i alla fall.

Åka till daddy om en liten stund och senare ikväll leka lite med K tror jag, ner till vätterfesten & kika dans. Vi & alla fjortonåringar ? haha. Funkar för mig!

kila igen, vi hörs säkert senare om inte imorgon.. då åker jag & clarie till götet för en shopping tur =)


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Hej! Det pågår en tävling på gratisbio.se nu där den som värvar 333 medlemmar först vinner en laptop, skulle vara jätte tacksam om du kunde hjälpa mig på traven (a)



Här är min värvningslänk: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=115709



/Gabbie :)

2009-08-14 @ 17:53:56
URL: http://gabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0