ett seriöst inlägg

Måndag den 17 augusti idag, vanligtvis ett par få dar kvar innan man ska återvända till skolan & sätta rutin på livet igen. Och imorgon börjar jag högskolan & om ca 3,5 år är jag förhoppningsvis färdig lärare. Är inte det lite sjukt? Hur fort dom här åren sen högstadiet har gått, förstår inte vart gymnasietiden försvann? Och den här sommaren har bara rusat förbi, vad har man egentligen gjort? Man blir bara äldre & äldre för varje dag utan att ens tänka på det & fort går det. Nu börjar en ny tid, känns som ett nytt litet liv.. in i verkligheten fast det känns som jag varit här hela tiden.. finns det ett annat liv? Nu, just nu får tiden bara stanna, för en stund.

Mycket tankar & funderingar flyger runt, runt, runt i mitt huvud idag. Tiden borde inte få gå såhär snabbt, jag vill inte glömma något, inte en endaste liten grej.

ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0