dålig på att blogga

har varit lite dålig på att blogga det senaste, har haft en hel del annat för mig :) Turkiet resan var underbar, så skönt att komma bort från Jönköping. Sen har jag varit smått sjukt, så inte orkar sitta här.

Sen har jag även varit på välkomms möta på HLK, jag kom in och ska börja plugga nu till hösten. Helt insane :D :D nervös men det kommer blir kul tror jag!

Nu ska jag fixa mig lite sen kommer Klara hit om en stund, vi skulle nog ha lote picknick :) Ikväll blir det bio med J, Sommaren med Göran, verkar riktigt rolig. Någon som sätt ?

Kommentarer
Postat av: nina

Jasså? Vad ska du plugga till?

2009-08-10 @ 16:27:05
Postat av: Anonym

sv: nina



Ja:)jag ska plugga till lärare! Nina, i nattis klass ?:)

2009-08-10 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0