tuva och jag

Har precis varit hos pappa en sväng, stekt i solen och diskuterat balen, studenten och framtiden!
"Ska du verkligen plugga?" "Ta INGA studielån för guds skull" "du ska väl inte flytta?!" ja, ni vet. . djupa
samtal om den kommande framtiden. Att bli vuxen alltså, på ett sätt känner jag mig väldigt mogen för att flytta, börja studera direkt och jobba lite för att få livet att gå runt. . men som sagt, man vet aldrig vad som komma skall och det kan bli hundra nya planer innan jag är där.

Men det är alltid bra och åka till pappa, kan man fjäska till sig en liten slant så man får helgen att gå runt också ;)
Ikväll skulle vi grilla hemma hos Hanna med company, det blir nog trevligt som alltid! Hörs vi inte mer idag hörs vi imorgon vänner, ha en riktigt bra kväll!


Världens sötaste lillasyster har jag i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0