Trött dag....

Hej bloggen! 

Igår hade jag en riktigt bra dag. Jag städade & fixade en massa hemma. Rensade garderoben & la undan alla "smalkläder" tillsvidare. Mammi kom hit på fika & när J slutade jobbet åkte vi till IKEA för att kolla matbord & kom hem med ett skötbord, haha. På kvällen käkade vi tapas & hade det mysigt. 


Idag står det h u v u d v ä r k & 
t r ö t t h e t på schemat. Bläk! Är inte helt frisk än alltså. Å typiskt mig att köra på i 110 så fort jag börjar känna mig liiite bättre.



 Har en del inplanerat ändå, så tog mig precis ett bad & sen en liten vila & lite poddar för att ladda upp inför dagen. Jag ska nämligen till min BM idag, sist jag var där var i ca vecka 10 & nu är vi inne i vecka 25. Lämnade lite prover igår, hoppas allt ser bra ut. Efter det ska jag ner till stan för fika med Sara & ikväll blir det middag hos familjen. Ett par mamma-strumpbyxor behöver också inhandlas till morgondagens begravning. Å lyckans nog lyckades jag hitta EN svart klänning i garderoben som jag kunde ha...

Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0