Mardrömsnatt


Så kom dagen...när en kunde använda magen som bord 😂 

Alltså vilken mardrömsnatt jag haft! Vaknade vid 05 tiden av att det gör fruktansvärt ont i benet/vaden. Tror att benet somnat & börjar skaka det men inget händer..det gör bara mer ont! Tänker att om jag ställer mig upp så kanske det försvinner men då kändes det som att hela benet skulle gå av. Panikskriker av smärta & J vaknar. Som tur är verkar han fatta att jag fått kramp & ser till så jag hamnar på rygg & flexar upp benet/foten. När han gjorde detta skrek jag som en stucken gris, fy sjutton vad ont det gjorde! 😖😖 
 Googlade ju detta såklart & att vakna med kramp under graviditet är tydligt vanligt. Läskigt! Händer det igen vet jag ju i alla fall vad det är & hur jag ska göra. Alltså, absolut inte ställa mig upp....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0