Husmor

Tröttaste jobbdagen på länge, skönt när måndagen är avklarad💪🏼 

Väl hemma trodde jag att det skulle bli soffan resten av dagen, men icke. Jag & J stod i köket hela kvällen. Vi lagade lite nytt idag & det blev en italiensk köttfärspaj- såååå god! Recept finns Jennys matblogg. 



 Massa smaskigt i som soltorkade tomater, chilisås & smaksatt creme fraiche. 

Sen till nästa moment. Jag har fredagsfikat på jobbet denna fredagen & kände mig därför "tvungen" (host...sugen😬🙄😜) på att provbaka. 

Det blev vitkladdkakemuffins med hallon i- H A L L Å vad gott! Till och med J som inte är en fikakille älskade muffinsen. I morgon får J bjussa sitt jobb så får de också godkänna & säga om det ska vara grädde till. 


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0