Orange is the new black

Hej!
 
 
Nu får tiden stoppa lite! Vill aldrig att semestern ska ta slut.
 
 
Jag har börjat kolla på serien "Orange is the new black" och är helt fast. Låg i pyjamasen i soffan med tända ljus heeeela dagen igår och kollade. Tog en liten paus och hängde med Karin en sväng sen hem igen och kollade till klockan halv ett på natten, haha. 
 
Idag har jag storstädat här hemma, så skönt när det blir klart. Lagat en god söndagsmiddag till mig och J, och nu hamnade jag här. Dricker te och tar det lugnt. Om en stund ska jag traska ner till stan för ett bodypump pass med tjejerna. Ikväll blir det räkfrossa och mys med mitt hjärta som varit borta över helgen.
 
 
Nytt fint fat från Åhlens.
 
KRAM!
Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0