tips!

Ett bra tips till alla där ute som har svårt att hitta motivation till att träna, boka in veckans pass på söndagen! Prioritera din träning & försök att inte avboka något pass. Då kanske man tänker att, jamen jag kanske skulle fika med den & sen skulle jag göra det & det. Men ibland får man vara lite egoistisk & säga "jag tränar till klockan 18:00 men en fika efter det?". Mina vänner är ganska så vana vid det ;) 
 
Den här veckan ser mitt träningsschema ut såhär:
Måndag: Cross + CX
Tisdag: Bodystep + Bodypump (favvo-dagen!)
Onsdag: Cross + CX
Torsdag: Bodypump
Fredag: Eventuellt gymmet! TAR JU FÖR SJUTTON EXAMEN, WOOP!
Lördag: .......bakis
Söndag: Bodypump
 
 
Go, go, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0