Last day

Då var vi här. Sista dagen på min lååånga semester. Det känns helt sjukt att sommaren faktiskt snart är över? Men jag är taggad för att komma tillbaka till jobbet med nya elever och nya utmaningar! Samt med goa kollegor, jippi för det!


Igår hade vi en trevlig kräftskiva hemma hos Karin och Victor med snaps, sånghäfte, lekar och hela kittet! Efter det drog jag och Jakob till twin en sväng för ett glas. Idag mår jag oförskämt bra och har spenderat hela dagen i soffan med film och mys. Vilar mig i form inför morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill att du kommer igång med bloggen igen! Det är så intressant att läsa om en ung lärares värld!

2013-09-25 @ 07:35:41
URL: http://theresealvin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0