trött trött..

Dag 4.
 
Tredje dagen är avklarad. Jag är så trött så jag knappt orka skriva det här inlägget. Men ett inlägg per dag vill jag försöka få till..som en liten dagbok för mig om inte annat. Skoldagen var som sagt 9-16 och därefter tog jag och Judith en promenad hem i värmen. Hade shorts och linne idag istället för jeans och långärmad, lite skönare! Hann ligga i sängen och vila en stund innan det var dags för bodypump, imorgon kommer jag defintivt inte kunna gå. 
 
Ikväll lagade vi en lite tacoinspirerad soppahär hemma. Lite olika rotfrukter, vitlök, buljong, tacoköttfärs & en klick creme fraiche. Super gott och enkelt! 
 
 
Nehe mina vänner, nu är det dags att göra sängen sällskap. Imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar och intryck.
 
P.S! Ida! jag unnar mig till & med alla färger på paprikan nu ;) Puss på dig! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

wooohooo emelie!! jag är så stolt över dig så du anar inte!!! ;) pusspådig!

2012-10-03 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0