nu är det vår

Hej godingar!
Vilket underbart fint väder denna lördag den 3 mars. Vaknade 9 idag och då startade jag dagen med en liten PW i morgon solen, helt underbart! Nu är det V Å R vänner.
Invigde till och med min skinnjacka igår!(bild från förra året)
Nu har jag precis lagat till mig en lätt lunch. Majs, tomater, sallad, paprika och lite bacon. Mumsig sallad! Ska städa min lya nu för ikväll kommer Karin, Linnea och Camilla på myskväll. Vi ska laga mat & bara mysa. Skönt med en lugn helg!
Dags att städa sen blir det träning vid 16! Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fin skinnjacka! Köpt den för länge sen eller? Tänkte eftersom de va en bild från förra året! Får man fråga vart du köpt den? :-)) kram

2012-03-04 @ 00:12:56
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0