påsklov

Nu har jag lov fram till nästa tisdag. Kommer dock behöva plugga lite men lite ledighet och kul ska jag minsann ha också.

Onsdag/torsdag- Stockholm med syster, hälsa på pappsen! Shoppa, shoppa shoppa!
Torsdag- sleepover med Klaris & Mandy v
Fredag- träning!!!! Kolla på Jakobs & min väns spelning.
Lördag- Påskafton! Träning!! På kvällen har jag & J bjudit hem våra vänner för påskfest! och jag ska dricka vitt vin, jag minns inte sist? Det är ok att göra det ibland enligt Katrins LCHF-bok ;) unna mig!!
Söndag- tjejmiddag
Måndag- påskmiddag hemma hos J.
Eller ledighet & ledighet, inser nu att jag har varenda dag uppbokad!
Såna här naglar på påskafton? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0