säga hejdå

Hej hej hej!

Fredag igen, lovely! Fredag är min favvodag i veckan.. men just den här fredagen har varit sådär än så länge & sorglig. Jag ska berätta.

Dagen började med ett möte av snö, massor av snö. Som sedan leddes vidare till att min buss var sen .. efter ha väntat i 1 h med hopp om att den kanske kommer går jag istället o kollar om det går något tåg, och det gjorde det. 8:45 & min buss skulle egentligen gått 7:20. Härlig morgon på juneporten! Fick sedan gå från Tabergs centrum till Tahe, rättare sagt ploga mig fram och det tog ett bra tag! Ja, käre.. missade mina tre sista lektioner jag skulle ha med barnen.. lite tråkigt.

Sista lektionen i alla fall så fikade vi & barnen hade gjort en bok till mig med massor av fina & roliga brev. Jag blev såååå glad!! och rörd!!!! Jag kommer sakna dom små liven så otroligt mycket.


 <3

Nu ska jag nog ta mig en runda på stan med Emmie. Sen syndundersökning vid 16:30 och ikväll tvätta/eventuellt plugga. Kul!

Hoppas ni har en härlig fredag, trots denna snö som vi helst inte vill se mer detta år.
Puss från ett Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0