göteborg

Hello my friends!

Igår tog jag helg och inledde den på tabergs top med min underbara familj och kusins familj..vi åt räckmacka och spelade minigolf (jag vann med 34 slag!), fint väder var det också så det var väldigt mysigt.

Började denna morgonen med 20 minuter i canserbädden (jag och Emmie åker om 2 veckor på fredag!) så jag inte blir lika vit som sanden och bländar Emmie som just nu befinner sig i Spanien och solar och har det gott. P.S. Saknar dig!

Idag åker jag och Jakob till Göteborg men innan dess ska jag duscha, packa & fixa ett nytt pass! Har även lovat att slänga ihop en snabb middag till mig och J när han kommer hem från jobbet innan vi beger oss.
Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg ett par dagar och bara mysa med mitt hjärta! <3 kommer hem på lördag eftermiddag/kväll någon gång, vi hörs då!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0