spinning

God eftermiddag!
Vad mörkt och trist det är ute nu.. det första jag gör när jag kommer hem är att tända massa ljus i lägenheten, annars blir man ju deprimerad! för himla kallt är det också för den delen, inte ska va de vara mening att ta fram sin tjockisjacka ännu. eller?

Idag startade jag i alla fall dagen med en powerwalk runt munsjön med mitt hjärta! Så härligt och uppfriskande att börja dagen med att motionera.. då är man redo att fånga dagen sen. Har varit i skolan en sväng och pluggat med anki inför morgondagens litteraturseminarium som handlar om matematikinlärning. Det är så fruktansvärt tråkigt och omöjligt att lära sig in allt.. :( stor fet ångest! Hade mycket hellre haft en skriftligt tenta! Det får gå som det går imorgon, ska göra mitt bästa.. och om inte, vad är det värsta som kan hända om man inte lyckas? Jo att göra om det.. det är nog inte hela världen....försöker jag intala mig själy.....

Och medans alla festat sen klockan 15 idag och taggar återinspark med sittning & kåren ska jag bege mig till friskis vid halv sju för ett spinningpass.. jag är taggad!



Kommentarer
Postat av: Ottilia

jag hejjar på dig

2010-10-21 @ 17:00:51
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0