regn

Heeej!!

Nu var det ett tag sen igen, antingen händer det inget alls eller så mycket att jag inte hinner skriva. Har precis klarat av 4 veckor på praktiken & igår vickade jag för första gången.. jätte kul verkligen!Nu är det lång ledig tors-sön.. ska bli SÅÅÅ gött!!!! har iof en hel del & plugga.. men ska bli skönt o slippa stiga upp kl.06:30.

Har mått lite halvtaskigt idag, vaknade med feber.. usch :( men jag tvingade mig själv till praktiken & så fort jag kom hem laddade jag upp med sex and the city filmen (måste tagga nr.2 nu!!) sen blev det polkamarabou, sötlakrist, gurka + dip. hahah. fy vad jag har syndat!

Meeeen, snart ska jag runt munksjön med två tjejer jag saknat a lot!!! karin & faduma.
Jag är så glad att jag träffat er tjejer <3

Nu ska jag slita på mig nåt varmt sen hämta faduma!
Hoppas ni får en härlig onsdag.



Kommentarer
Postat av: neli

Hej sötis :D

Hihi, ja det kommer bli kul att följa dig på bloggen :)



WIIHOO! Asså, gud va härligt det känns. Och denna långhelgen känns ju nästan som sommarlov haha. Jag menar seriöst allvar :P Och nästa vecka är sista veckan. WOHO!!! Finns inga ord för att beskriva hur skönt det är, men jag måste erkänna att jag kommer sakna dem flesta eleverna man haft och som du säger, våra små stunder i personalrummet haha :/ Buhu!!



Tack, hjärtat. Jag önskar dig desamma :D Och lev livet nu dem här lediga dagarna vi får nu, för sen blir det planera och planera och planera åter igen :( suck Hoppas att du hade det trevligt med dina tjejer hihi.

KRAMAR ♥♥

2010-05-12 @ 18:05:42
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0