bra på att uppdatera?

Nix!

har haft en riktig långhelg & har haft fullt upp. .skyller på det!
Nu är det bara två dagar kvar på praktiken.. SJUKT? ja!

Var utomhus med eleverna idag & hade min sista teknikhistorialektion samt lite leker som avslut..guld värt & få sluta 13 på både onsdagar & fredag!

Blev en promenad i skogen med cyrr i solen precis också.. så sjukt gött väder ute!!!hade bara velat vara ute o gjort massa roligt idag men måste plugga :( BLÄ!

men jag lever i alla fall! så ni vet.

jag & faduma-baby


Kommentarer
Postat av: neli

HEJ sötis :D ♥



Ja Cameron Diaz ska vara brunett, hon är sjukt vacker ♥ Passar riktigt bra i det :D



Hihi jo det gick bra sen :D Jag fick sluta strax därefter :) Blev ingen lång dag för mig heller. Så himla skönt!



Haha, ja det har gått så j***vla snabbt så det är galet :S :S Kan inte fatta! Och jag trodde aldrig jag skulle klara av dem här 5 veckorna :/ Men nu slutar vi snart haha. Gud va skönt! Men jag kommer sakna eleverna lite faktiskt haha.

PUSS hjärtat ♥



2010-05-19 @ 16:06:08
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Aaw, va gullig du är hihi. Ja jag var ju inte i skolan igår på grund av att jag vaknade med kraftig mensvärk så jag kände att jag inte skulle orka med en lång dag :/ Men jag saknade dig i måndags hela dagen :( Såg dig aldrig då haha.



OH GUD :O Har du börjat baka redan? Haha, omg, jag får panik haha. Har inte gjort det än! Kan tänka mig att dem är sjukt goda :D Längtar tills fredag, då ska jag äta av dina muffins :D

PUSS fin ♥

2010-05-19 @ 17:30:41
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Haha nej men jag ska börja baka imorgon :D Ska nog få hjälp av min pojkväns mamma hihi. Funderar på att göra ett par sjukt goda chockladkakor istället :) Dem är lättare att göra och man kan göra hur många som helst utan att det är jobbigt haha :D ♥



Ja, mensvärk är något av det värsta som finns. Usch för det. Jobbigt också när tabletter inte hjälper så mycket :(



Hihi aaw, tack så mycket sötis :D Jag älskar dem! Vill bara ha värme nu så jag kan ha på mig dem :) Nej jag har tyvärr ingen facebook. Bara blogg haha :D



PUSS sööötsak ♥

2010-05-19 @ 19:11:08
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0