hello

Gooodmorgon!

Jag är en aning trött, fick överflödig energi igår vid 11 tiden när klara ville sova så satt uppe till kl. 02 typ, småpluggade lite.. sen när klockan ringde 09..kändes det sååådär! Klarar lånar ju tillans lägenhet lite medans hon är i sälen med J så just nu sitter jag ensam här hemma.. ganska skönt men hade vart roligare & ha nån att prata med :)

O tack Gode för inga parkeringsböter, har varit lite slarvig!

Föresten blev de inget friskis igår, klara hade egen ihopsatt pass här hemma med mig.. det blev lite svettigt iaf :p sen lagade vi mat o kollade på ph så får träna extra hårt idag istället..

Idag ska jag:


*Plugga...

*träna på friskis vid 12:00

*vara med K eller blir det hem för mer plugg..

*hämta mammi på jobbet/hämta Kalle i skolan

*Bio/snabba cash... någon som sett? Kinnaman är ju med:D yummie!!!

Ha en finfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0