här igen!

Godkväll!

Varit tomt här ett tag, johanna klagade precis..attans!Nu ska jag göra dig o alla andra som är nyfikna på mitt händelserika liv glada.

Idag blev det skola 9-14:30 (egentligen 16, ops!) efter det körde jag & j ett medel-pass med Johan, han är craazy. Sen vet ni har jag inte gjort ett dugg mer denna dag..  har valt lite kort till min stora ram jag ska fixa, lagat kycklingsallad tills imorgon & badat..kollat på de paradise avsnitten jag missade i tisdags.. Cimon:(

Nu sitter jag här, knaprat i mig en morot & ett äpple.. myser i kitty pyajamasen..lyssnar på Melissa Horn, filosiferar om livet.. nä nu hittade jag på.

Nä, mer har jag inte på hjärtat. Eller dock nervös över operationen nästa vecka & hur det kommer bli efteråt. Hoppas på det bästa & tror på den bästa att han är med mig hela tiden.

Vi hörs imorgon igen, promise.


en bild på min fina vän
like you a lot v

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar när du uppdatterar! Jag ska tänka på dig nästa vecka under din operaration.

2010-01-29 @ 06:37:37
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt :D

2010-01-29 @ 07:10:53
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0