blek?

God förmiddag!

Det är söndag, IGEN.. helt otroligt.. vart försvinner tiden? snart är det sommar igen... jo de går så fort!
Idag ska jag ta dagen lite som den kommer, ska i alla fall städa like always på söndagar.. sen kanske de blir kyrkan med klara vid 16, sen är jag lite sugen på träning.. men vi får se helt enkelt!


Bild: sommars till vänter(kanske ni ser haha) o den andra bilden tog jag igår.. jag är inte lik mig själv på vintern! dock gör linserna sitt också.. men aaacck så BLEK.. jag spyr!!

Idag dunkar jag:
Manhe Schmidt-wingman

aja, puss!


Kommentarer
Postat av: JeY

fast du e himla fin som blek med vännen. även fast man känner sig fräschare med lite färg.

2010-01-24 @ 15:14:01
URL: http://livetenligtjey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0