30 december

Imorgon återstår sista dagen på det här året! Jag ska träna kl.12, äta luch hemma hos mammsen sen blir det tre rätters med lite famila! (jag ska göra efterrätten). Jag hade tänkt mig en lugn nyår i mjukiskläder & spela spel. Sen började rykterna gå att världens bästa Milla kommer till staden!!!!så jag smiter efter tre rätters middagen & vinar med bf! sponanitet är bäst!




Har precis kollat på Victoria's secret fashion show! Så galet snygga!!
Jag övade lite pooser framför spegeln innan, jag kanske kan vara med next year?


För övrigt vill jag bara nämna att världens finaste vän skulle fyllt 20 år idag.
Jag tror att det är fest i himlen!

saknar dig hjärtat!

Hoppas att ni mår fint allihop!
PUSS säger Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0